Private finnish lessons / Suomen kielen yksityisopetusta (myös yrityksille)

Helsinki


Would you like to improve your Finnish? Are you going to YKI-test or do you need Finnish at work? Should you write or update your CV in Finnish?

I am a Finnish and Swedish teacher and I give private lessons online (Google Meet). I also write studymaterial. With me you can study from beginner-level to advanced level (0-C2). As a teacher I am sensitive, encouraging and positive. Because I teach online, you can study where you want. You can choose the material by yourself or we can choose it together. I have many years experience in Finnish teaching. One lesson (45 mins) costs 62 euros. I pay taxes.

If you need a private teacher, please contact me: [email protected]. Then we can talk more about your wishes and needs.

Haluatko oppia lisää suomea? Oletko menossa YKI-testiin tai tarvitsetko suomen kieltä työssä? Täytyykö sinun kirjoittaa CV tai työhakemus?

Olen kieltenopettaja (suomi, ruotsi, saksa) ja tarjoan yksityisopetusta suomen kielessä maahanmuuttajille. Teen myös oppimateriaalia. Olen opettanut suomea monta vuotta maahanmuuttajille kotoutumiskoulutuksissa (0-C2) ja antanut suomen kielen yksityisopetusta ulkomaalaisille. Olen opettanut myös ammatillista suomea maahanmuuttajataustaisille opiskelijoille. Lisäksi minulla on kokemusta ruotsin ja saksan opettajana toimimisesta. Opettajana olen positiivinen, kannustava, luotettava ja joustava. Autan sinua saavuttamaan tavoitteesi (esim. YKI-testi) ja kehittämään kielitaitoasi monipuolisesti.

Annan opetusta etänä (Google Meet). Hinta (62 euroa/45 minuutin oppitunti) sisältää maksamani verot. Minulla on y-tunnus.

Voit kirjoittaa minulle: [email protected]






Oppiaineet:
Suomi
Ruotsi

Nimi:
Elina

Puhelinnumero:
-

Sukupuoli:
Nainen

Ikä:
38 vuotta

Tyyppi:
Opettaja

Etäopetuksen mahdollisuus:
Kyllä

Tuntihintapyyntö:
62 EUR

Lisätty:
keskiviikko 5. helmikuuta 2020 klo 13.57
(4 vuotta sitten)

Päivitetty:
sunnuntai 21. tammikuuta 2024 klo 11.42
(3 kuukautta sitten)

Ilmoitus katsottu:
6458 kertaa


Onko tämä sinun ilmoituksesi?
Osta VIP-näkyvyyttä
Uudelleenlähetä ylläpito-linkki


Jatka hakuasi:
Opettajat
Suomen kielen opettajat
Ruotsin kielen opettajat
Opettajat Vantas
Opettajat Vantaa
Opettajat Perkiö
Opettajat Kerte
Opettajat Helsinki
Opettajat Espoo
Opettajat Vantaankoski
Opettajat Martinlaakso