VIP Suomen kieli, Suomi toisena kielenä ja ruotsin etäopetus sekä selkokieliset tekstit

Iso Roobertinkatu 40, 00120 Helsinki, Suomi


Olen luokanopettaja, erityisopettaja ja kasvatustieteiden maisteri.
Tarvitsetko selkokielisistä tekstiä? Erityisopettajana olen työstänyt niitä vuosia. Minä autan.
Tarvitsetko aikuisena selkeyttä ja kielenhuollon näkökulmaa suomen kieleesi vai tarvitsetko varmuutta tekstiesi ilmaisuun? Minä autan.
Minulla on pitkä kokemus peruskoulussa luokilla 1-9 kaikkien mainittujen aineiden opetuksessa. Autan mielelläni myös koululaisia.
Tunnit voidaan pitää iltaisin ja viikonloppuisin. Minulla on monipuoliset materiaalit käytössä.

Kokeilutunti puoleen hintaan. Asun Helsingin keskustassa. Kun korona helpottuu, myös myös lähiopetus on mahdollista.
Hintaan sisältyy vero. Minulla on Y-tunnus.

I’m a qualified class teacher and special ed teacher and ready to teach also in English both adults and children: Finnish As second language and Swedish for foreigners. The teaching will happen online for the time being.
The first lesson is offered half prize.
The hour prize includes tax. I have a Y-trademark.

 

☎   358442944573





Teaching subjects:
Finnish
Swedish

Name:
Laila Haglind

Phone number:
358442944573

Gender:
Female

Age:
66 years

Type:
Tutor

Remote learning availability:
Yes

Hourly asking price:
50 EUR

Created:
January 24, 2021 10:27 (2 months ago)

Updated:
April 10, 2021 19:08 (3 days ago)

VIP expires:
April 25, 2021 17:33 (in 11 days)

Views:
598 times


Is this your listing?
Buy VIP visibility
Resend admin link


Continue your search:
Tutors
Finnish tutors
Swedish tutors
Tutors in Kerte
Tutors in Kamppi
Tutors in Helsinki
Tutors in Espoo
Tutors in Tarvo
Tutors in Punavuori
Tutors in Ullanlinna
Tutors in Kaisaniemi
Tutors in Hagnäs